• itulau_fanua

Tala Fou

Ole a le Digital Servo?O le a le Analog Servo?

I totonu o se servo numera, o faailo o loʻo sau e faʻagasolo ma liua i le servo movement.O nei faailo e maua e se microprocessor.O le umi ma le aofaʻi o le malosi o le pulupulu ona faʻafetaui lea i le afi servo.E ala i lenei mea, e mafai ona ausia le faʻatinoga o le servo sili ona lelei ma le saʻo.

talafou3
talafou1

E pei ona taʻua i luga, e auina atu e le servo numera nei pulus i se maualuga maualuga o le 300 taamilosaga i le sekone.Faatasi ai ma nei faailo vave, o le tali a le servo e fai si vave.Faʻateleina le saoasaoa o le afi;aveese le fusi ua oti.O le servo numera e maua ai se gaioiga lamolemole ma le maualuga o le faʻaaogaina o le eletise.

talafou_2

O le a le Analog Servo?
Ole ituaiga masani lea ole afi servo.I totonu o se analog servo, o le saoasaoa o le afi e pulea e ala i le faʻaogaina ma le faʻaogaina o faailo eletise poʻo pulupulu.Ole va'aiga masani ole pulupulu ole va ole 4.8 i le 6.0 volts ma e tumau.

Mo sekone taʻitasi e maua ai e le analog servo le 50 pulses ma e leai se voltage e lafoina i le servo pe a malolo.

Afai ei ai sau servo analog, o le a mafai ona e matauina e tuai le servo i le tali atu i tulafono laiti ma e le mafai ona vave taamilo le afi.E fa'atupuina fo'i le fa'agasolo i totonu o se analog servo, i se isi faaupuga e ta'ua fo'i lea mea ua oti.

O lea la ua i ai sou manatu e uiga i le analog ma numera numera, e mafai ona e filifili mo oe lava po o le a le afi servo e te manaʻo i ai mo lau taavale.

Tele Servo Fuafuaga o le mamafa Lautele o le Servo masani Umi ole Servo masani Talosaga masani 
Nano E itiiti ifo i le 8g 7.5mm 18.5mm Vaalele laiti, vaalele i totonu, ma helikopa laiti
Sub-Micro 8g i le 16g 11.5mm 24mm 1400mm apaau ma vaʻalele laiti, tamaʻi vaalele EDF, ma le 200 i le 450 lapopoa helikopa
Micro 17g i le 26g 13mm 29mm 1400 i le 2000mm va'alele f apa'au, va'alele EDF feololo ma lapopo'a, ma 500 lapopo'a helikopa
Mini 27g i le 39g 17mm 32.5mm 600 lapopoa helikopa
Tulaga 40g i le 79g 20mm 38mm 2000mm le lautele o apaau ma vaalele tetele, vaalele e malosi le turbine, ma le 700 i le 800 le tele o helikopa.
Tele 80g ma sili atu >20mm >38mm Vaalele tetele ma vaalele
talafou4

O le a le eseesega o le RC Servo Sizes?
I le taimi nei o loʻo ia te oe se manatu lautele e uiga i taʻavale RC ma e sau i faʻataʻitaʻiga eseese ma lapopoa.E pei lava o lenei, o le servos o taavale RC e eseese lapopoa ma o loʻo faʻavasegaina i le ono tulaga masani.I le laulau o loʻo i lalo e mafai ona e vaʻai i lapopoa uma ma a latou faʻamatalaga.


Taimi meli: Me-24-2022